لوگو اسنوا سرویس

اسنوا سرویس

شرکت تعمیر و سرویس لوازم خانگی

تماس شبانه روزی

09127373077

آدرس دفتر ما

شهریار_شهرک سعید آباد انتهای خیابان شهید خلج خدمات فنی سهیلی

نمایندگی اسنوا در فردیس

دسته بندی مقالات

شهریار،شهرک سعیدآباد

snowaservice.ir@gmail.com

09127373077

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

نمایندگی اسنوا در فردیس
296
16 اکتبر 2022
marino

احتمالا همه شما با محصولات لوازم خانگی اسنوا آشنا هستید؛ اسنوا یکی از برترین و بهترین تولید کننده لوازم خانگی ایرانی است که امروز می‌توانید محصولات آنها را در اکثر خانه‌های ایرانی مشاهده کنید.

از این محصولات خانگی می‌توان به ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال و … استفاده کرد؛ هر کدام از این لوازم، ممکن است به دلایل مختلفی، دچار اختلال و مشکلات مختلفی شوند و در این لحظه، شما نیاز مبرم به یک تعمیرکار دارد؛ از نمایندگی اسنوا در فردیس می‌توان به عنوان یکی از بهترین این نمایندگی‌ها اشاره کرد.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با خدمات این نمایندگی آشنا کنیم.

تعمیرات لوازم خانگی خودمان را به نمایندگی اسنوا در فردیس بسپریم؟

اگر هر مشکلی در لوازم خانگی اسنوا شما به وجود آمد و شما قصد تعمیرات آنها را دارید، بهترین گزینه برای شما، مراجعه به یکی از بهترین نمایندگی‌های شرکت اسنواست که نمایندگی اسنوا در فردیس هم یکی از همین بهترین‌ها به شمار می‌رود. حالا چرا باید تعمیرات خودمان را به یک نمایندگی بسپاریم؟

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که مثلا تعمیرات همه ماشین‌های لباسشویی شبیه به هم هستند و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند؛ البته این تئوری تا حدی هم درست است و تعمیرات کلی ماشین‌ها لباسشویی و بقیه لوازم خانگی، تا حدودی شبیه به هم است.

ولی اگر بخواهید جزئی‌تر به داستان نگاه کنید، متوجه می‌شوید که هر برندی، قلق‌های مخصوص به خودش را دارد. یعنی اینکه تعمیرات لوازم خانگی اسنوا با تعمیرات لوازم خانگی محصولات ال جی فرق می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود تا نمایندگی اسنوا در فردیس، اهمیت خودش را بیشتر از پیش نشان دهد.

هزینه تعمیرات در نمایندگی اسنوا در فردیس چقدر است؟

قیمت تعمیرات در نمایندگی اسنوا در فردیس بستگی به مشکلات لوازم خانگی شما دارد و بنا به مشکل شما، می‌تواند متغیر باشد. به این صورت که وقتی شما به این نمایندگی مراجعه کردید، باید مشکل خودتان را با تعمیرکار این نمایندگی در میان بگذارید.

سپس متخصص هم بعد از بررسی مشکل لوازم خانگی شما، هزینه تعمیرات را به شما اعلام می‌کند؛ تمامی نرخ‌ها به صورت مصوب شده هستند و تمامی قطعات هم بر اساس قیمت روز خریداری می‌شوند و برای نصب یا تعویض در لوازم خانگی شما، استفاده می‌شوند.

همچنین می‌توان از گارانتی تعمیرات هم به عنوان یکی از بهترین ویژگی‌های نمایندگی اسنوا در فردیس اشاره کرد؛ یعنی اینکه اگر بعد از تعمیر هم لوازم خانگی شما دوباره دچار همان مشکل شد، این نمایندگی به صورت رایگان دوباره اقدام به تعمیر لوازم خانگی شما می‌کند. آیا تعمیرکارانی غیر از نمایندگی‌ها، می‌توانند به شما گارانتی تعمیر بدهند؟ قطعا نه!

البته لازم نیست که به کیفیت تعمیرات این نمایندگی شک داشته باشید؛ چون تمامی تعمیرکارانی که در این نمایندگی مشغول به کار هستند، دوره‌های لازم را در نزد شرکت اسنوا گذراندند و برای همین با قلق‌های این لوازم خانگی، به خوبی آشنا هستند.

نمایندگی اسنوا در فردیس به تعمیر چه لوازمی می‌پردازند؟

نه تنها نمایندگی اسنوا در فردیس، بلکه تمامی نمایندگی‌های اسنوا در ایران قادر به تعمیرات تمامی لوازم خانگی این برند هستند. از این لوازم خانگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یخچال
  • فریزر
  • ماشین لباسشویی
  • ماشین ظرفشویی
  • تلویزیون
  • و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.